fredag 30. mars 2012

Hagemessen 2012 - Åhh...som jeg gleder meg:)




Når man bor ti minutter unna messen må man jo som fersk hageentusiast dra for å bli inspirert og ikke minst for å få med seg gode messetilbud. Mange spennende utstillere og aktivitetsprogram, bare synd man ikke kan dra alle dagene;) Når det er messer ellers bruker det å florere med gratisbilletter, men når man virkelig trenger en, er det ikke noen som har:/ Men men, har fri og bursdag på fredagen...da er det på sin plass å kose seg med ting man har lyst til.....Lurer på om jeg klarer å lure med meg gubben da;) Hehe

Er det flere som skal ta turen til messa? noen som har vært før?

http://www.messe.no/no/Hagemessen/

1 kommentar:

  1. Hei og morsomt med ny hageblogg! Jeg skal ta en tur - har faktisk meldt meg på for å stå på hagegal.no sin stand (fredag). Så da "sees" vi kanskje :-). Har vært der tidligere, og det er en grei messe, men litt tidlig for det store planteutvalget og litt mye av "for-dyre-trend-ting" om du skjønner.

    SvarSlett